• يکشنبه ٢١ آبان ١٤٠٢-١١:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٨٩٣
بابایی مطرح کرد:5-191

مدیریت بحران شهر تهران برای جا به جایی انبار نفت شهران ورود کند / تقدیر از حل معضل ترافیکی محدوده پل چوبی با استفاده از دانش مهندسی

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت ورود سازمان مدیریت بحران شهر تهران برای جا به جایی انبار نفت شهران تأکید نموده و همچنین از حل معضل ترافیک بین پل روشندلان و پل چوبی در خیابان انقلاب با کمترین هزینه و استفاده از دانش مهندسی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر، در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به تذکر اعضای شورای شهر درباره جا به جایی انبار نفت شهران، اظهار داشت: انتظار داریم سازمان مدیریت بحران شهر تهران به این موضوع به طور جدید ورود کند.
بابایی در ادامه تذکر خود، خاطر نشان کرد: شهروندان همواره در خیابان انقلاب، مسیر غرب به شرق بین پل روشندلان و پل چوبی واقع در منطقه 7 شهرداری تهران، شاهد گره ترافیکی‌شدید بودند که با اقدام خوب منطقه و با اصلاح هندسی، ترافیک زیر پل چوبی حل و حتی در ساعت پیک ترافیک نیز مشکلی وجود ندارد.
وی از شهرداری منطقه که  با کمتری هزینه و کار مهندسی مشکل را حل کرد، تقدیر کرد.
بابایی در ادامه سخنان خوددر صحن شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی روز پنجشنبه با حضور کارکنان شهرداری تهران و خانواده های آنان در بوستان طالقانی که از سوی معاونت برنامه ریزی و اداره کل رفاه برگزار شد؛ تقدیر کرد.
او افزود: بیش از 5 هزار نفر از همکاران شهرداری وخانواده ایشان در این همایش شرکت کردند و برنامه مفرح و شادی برای خانواده های آنها برگزار شد که جای تقدیر دارد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: